Акредитація ЗМІ
1. Акредитація представників засобів масової інформації (далі ЗМІ) на виставках, конференціях, конгресах, форумах та інших подіях (заходах), що організовані компанією «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» (Організатор), здійснюється на підставі Конституції України, Законів України «Про інформацію», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади і органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», «Про друковані засоби масової інформації (преси) в Україні», «Про телебачення і радіомовлення», «Про інформаційні агентства», «Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів» і чинних Правил задля упорядкування роботи представників ЗМІ на всіх заходах.
2. Акредитація представників ЗМІ обов’язкова для роботи на всіх заходах, що організовані компанією «Київський міжнародний контрактовий ярмарок». Акредитація діє на кожній події окремо (виставка, конгрес, форум та інше) протягом терміну її проведення.
3. Право на акредитацію мають журналісти, фотокореспонденти, телеоператори українських ЗМІ, зареєстрованих у відповідності до Законів України «Про заходи масової інформації», «Про інформаційні агентства», а також закордонні журналісти, акредитовані при МЗС України.
4. Особи, що не є представниками ЗМІ, а також представники рекламних видань, каталогів або Інтернет-порталів комерційної спрямованості не мають права на акредитацію ЗМІ.
5. Оргкомітет будь-якого заходу має право обмежити кількість акредитованих журналістів, відмовити в акредитації представнику ЗМІ, що надав про себе інформацію, яка не відповідає дійсності, який не пройшов процедуру акредитації у встановлений термін, порушив правила роботи на заході.
6. Представники ЗМІ, що бажають взяти участь у висвітленні заходів, подають заявку на акредитацію (далі – Заявка) через офіційний сайт компанії https://kmkya.kiev.ua. У Заявці необхідно заповнити всі поля акредитаційної форми. Заявки, які не відповідають вимогам цього пункту, до розгляду не приймаються. Акредитація починається за два тижні та закінчується за два дні до початку кожного заходу, якщо не встановлені спеціальні правила акредитації.
7. Реєстрація акредитованих журналістів і видача беджів здійснюється в павільйоні проведення заходу у Міжнародному Виставковому Центрі на стенді «Прес-центр» за наявності підтвержденої акредитації у базі даних прес-служби компанії «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» і пред’явлення редакційного посвідчення або редакційного завдання.
8. Квоти з акредитації:
8.1.Кількість представників однієї редакції визначається з урахуванням реальних можливостей їх розміщення у приміщеннях, в яких проводиться захід, у зв’язку з чим можуть встановлюватися нормативи (квоти) для журналистів, що акредитуються за заявкою однієї редакції.
8.2. При встановленні квот дотримуються принципів відкритості та справедливості.
8.3. Квотування здійснюється на основі наступних критеріїв підрозділу ЗМІ: за спеціалізацією (заявленою тематичною спрямованістю); за формою періодичного поширення масової інформації — періодичні друковані видання, інформаційнні агентства, радіо-, теле-, відеопрограми, інші засоби масової інформації; за тиражем; за територією поширення (мовлення) — зарубіжні, національні, міжрегіональні, регіональні, районні та міські.
9. Акредитований представник ЗМІ має право:
- бути присутнім на ділових і виставкових заходах;
- отримувати інформацію з програми заходів;
- здійснювати відео- або фотозйомку на территорії проведення заходу;
- використовувати всі сервіси, що призначені для роботи журналістів;
- за наявності прес-центру працювати в ньому в період проведення заходу, використовуючи його інфраструктуру;
- брати участь у прес-конференціях, брифінгах та інших прес-заходах.
10. Акредитований журналіст зобов’язаний:
- носити при собі бедж спеціального зразка «ПРЕСА» протягом всього часу роботи на заході;
- при здійсненні професійної діяльності пред’являти за першою вимогою редакційне посвідчення або інший документ, що засвідчує особу і повноваження журналіста;
- не втручатися у хід заходу, якщо він не організований спеціально для преси;
- забезпечувати достовірність інформації;
- дотримуватися правил, що визначені для заходів, не здійснювати фото/відеозйомку за вимогою представників служби безпеки заходу;
- при використанні офіційної інформації, цитуванні висловів учасників заходів готові матеріали повинні містити посилання на назву заходу і джерело отриманої інформації;
- розмістити інформацію про захід і передати копії публикацій у двох примірниках Організатору.
11. Акредитація не поширюється на заходи, що потребують спеціальних запрошень.
12. У деяких випадках може бути чинною спеціальна акредитація, оголошення про яку буде надруковане на офіційному сайті компанії у розділі «Прес-центр».
13. Прес-служба має право відмовити в акредитації:
- представникам ЗМІ, які звернулися за акредитацією після встановленого для неї терміну;
- представникам ЗМІ, котрі перевищують встановлену квоту з акредитації;
- представникам ЗМІ, що представили для оформлення акредитації документи, які містять невідповідну дійсності інформацію.
14. Використання відзнятих матеріалів у комерційних цілях без погодження з компанією-Організатором неприпустимо.
Шановні журналісти! Організатор виставок – компанія «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» – дякує вам за співробітництво! Будь ласка, надсилайте посилання або копії розміщених матеріалів за адресою електронної пошти: pr@kmkya.kiev.ua
З питань акредитації звертайтесь:
Тел.: (044) 4619344, pr@kmkya.kiev.ua